bloglovin


Daily life

PhotographyDesignPhotography

30 dagarBloppisNew In / ShoppingDagens bloggFrågor & SvarInspirationLumpenLänkbyteMovieMusicOm migPhotoshop tipsPixels & IkonerGameTv-serierTävlingarTips & TricksTräningVideoinlägg Blogvertiser/reklam




JanuariFebruariMarsAprilMaj ⋅ Juni ⋅ Juli ⋅ Augusti ⋅ September ⋅ Oktober ⋅ November ⋅ December

JanuariFebruariMarsAprilMajJuniJuliAugustiSeptemberOktoberNovemberDecember




Ingenting på min blogg får kopieras utan mitt tillstånd ©

Blev inte som jag skrev..

2012-11-20
22:03:19
Hejsan sötnosar!
 
Hoppas eran dag har varit kanon..! Jag hade tänkt sitta med bloggen hela dan idag, för att fixa de sista med designen! men så blev de icke ! först läste jag lite bloggar Och sedan blev de iväg för att köpa golv med syrran och mamiii ! Syrran och hennes kille har nämligen köpt ett jätte mysigt hus ute på landet (inte de minsta avundsjuk eller så)
 
Jaja, efter de åt vi på Elake måns i stan! Mmmmm...! Sedan körde de hem mig och jag började slipa lister i hallen, för nu jäklar ska de hända grejer! Han även tvätta en del av väggen, så jag kunde måla över döskallen min kille haft där i några år...! men nu är den nästan borta! Kommer lägga upp bilder här på bloggen när de är målat och klart!
 
XOXO

0 kommentar(er)

Regler för kommentarer:

- Reklam av något slag/Spam tillåts ej
- Kommentarer som anses som stötande kommer raderas
- Anonym? Lämna gärna en mailadress så kan jag svara. Klicka annars tillbaka till inlägget
du kommenterade i. Jag svarar oftast på ”anonyma” kommentarer där!



Kontakt:

{Kontaktformulär} - mailen kollas dagligen

Kommentera inlägget här:

Namn:


Din mejladress: (Visas bara för mig)

Blogg-/hemsideadress:

Skriv din kommentar:

Spara uppgifter?

Nu:  /  Idag:
Vecka:  /  Månad:
Totalt:








Veckans blogg är BinaLina






Ingenting på min blogg får kopieras utan mitt tillstånd ©