bloglovin


Daily life

PhotographyDesignPhotography

30 dagarBloppisNew In / ShoppingDagens bloggFrågor & SvarInspirationLumpenLänkbyteMovieMusicOm migPhotoshop tipsPixels & IkonerGameTv-serierTävlingarTips & TricksTräningVideoinlägg Blogvertiser/reklam




JanuariFebruariMarsAprilMaj ⋅ Juni ⋅ Juli ⋅ Augusti ⋅ September ⋅ Oktober ⋅ November ⋅ December

JanuariFebruariMarsAprilMajJuniJuliAugustiSeptemberOktoberNovemberDecember




Ingenting på min blogg får kopieras utan mitt tillstånd ©

Instagr.am / Copygr.am

2012-11-19
13:33:00
Ni vet väl att jag använder mig av applikationen Instagram på min iPhone? Brukar dela med mig några utav de bilder jag lägger ut där här på bloggen också, men långt ifrån alla. Så vill ni följa mig på Instagram så heter jag BinaLina där. Bara att haka på och följa om ni har lust! :P

Har man dock ingen iPhone så blir det ju lite problem då appen bara finns just till iPhone. Men nu ska jag ge er ett tips! Jag hittade något som heter Copygr.am, där man kan ta del av bilderna som läggs upp på Instagram utan att behöva ha tillgång till appen. Smart va?!
 
 
 
↑ Så här ser sidan ut. Klicka på bilden för att komma till min sida eller gå in HÄR.

0 kommentar(er)

Regler för kommentarer:

- Reklam av något slag/Spam tillåts ej
- Kommentarer som anses som stötande kommer raderas
- Anonym? Lämna gärna en mailadress så kan jag svara. Klicka annars tillbaka till inlägget
du kommenterade i. Jag svarar oftast på ”anonyma” kommentarer där!



Kontakt:

{Kontaktformulär} - mailen kollas dagligen

Kommentera inlägget här:

Namn:


Din mejladress: (Visas bara för mig)

Blogg-/hemsideadress:

Skriv din kommentar:

Spara uppgifter?

Nu:  /  Idag:
Vecka:  /  Månad:
Totalt:








Veckans blogg är BinaLina






Ingenting på min blogg får kopieras utan mitt tillstånd ©