bloglovin


Daily life

PhotographyDesignPhotography

30 dagarBloppisNew In / ShoppingDagens bloggFrågor & SvarInspirationLumpenLänkbyteMovieMusicOm migPhotoshop tipsPixels & IkonerGameTv-serierTävlingarTips & TricksTräningVideoinlägg Blogvertiser/reklam




JanuariFebruariMarsAprilMaj ⋅ Juni ⋅ Juli ⋅ Augusti ⋅ September ⋅ Oktober ⋅ November ⋅ December

JanuariFebruariMarsAprilMajJuniJuliAugustiSeptemberOktoberNovemberDecember




Ingenting på min blogg får kopieras utan mitt tillstånd ©

Love is never ugly

2012-11-19
22:13:00
 
 
Nu har jag precis sett denna otroligt underbara film IGEN!!!
Tycker verkligen att ni alla ska se den

En av de bästa filmer på länge och den handlar om:
En modern tappning på "Skönheten och Odjuret" saga där en New York-tonåring förvandlas till ett otäckt monster för att hitta den sanna kärleken.


Betyg:
 
 

2 kommentar(er)

Jacqueline

Svar: Tack fina du! Den där filmen är ju riktigt bra, bra budskap! Trevlig kväll :)

Svar: Sv: ja visst är den det! som du säger budskapet går verkligen fram! kram kram
Sabina Andersson

2012-11-20 21:33:21 URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se
Filippa ❤

Vad fin blogg ❤
Kolla gärna min ❤

2012-11-24 18:38:15 URL: http://walliins.devote.se

Regler för kommentarer:

- Reklam av något slag/Spam tillåts ej
- Kommentarer som anses som stötande kommer raderas
- Anonym? Lämna gärna en mailadress så kan jag svara. Klicka annars tillbaka till inlägget
du kommenterade i. Jag svarar oftast på ”anonyma” kommentarer där!



Kontakt:

{Kontaktformulär} - mailen kollas dagligen

Kommentera inlägget här:

Namn:


Din mejladress: (Visas bara för mig)

Blogg-/hemsideadress:

Skriv din kommentar:

Spara uppgifter?

Nu:  /  Idag:
Vecka:  /  Månad:
Totalt:








Veckans blogg är BinaLina






Ingenting på min blogg får kopieras utan mitt tillstånd ©